Silja Symphony

Heippa taas! Viikonlopun yli on nyt lomailtu ja herkuteltu, nyt ois taas aika palata takaisin arkeen. Oli aivan ihana risteily ja täytyy kyllä sanoa, et rakastun Tukholmaan joka kerta aina vaan enemmän. Kun vaan tää oma kielitaito ois ruotsin kohdalla vähän vahvempaa, olisin aika valmis muuttamaan tonne rajan toiselle puolelle :D No kuitenkin, nyt ois tulossa vähän kuvia ja tunnelmia meidän reissusta.

Oltiin siis matkassa Jonin, Jonin äidin sekä isäpuolen kanssa ja hauskaa ainakin oli! Me mentiin laivaan jo melkein pari tuntia ennen laivaan lähtöä, suunnattiin suoraan hyttiin ja nautittiin vähän kuplivaa matkan kunniaksi. Kateltiin vielä parvekkeelta kun laiva lähti satamasta ja sit heti tax-freehen sekä syömään!
Istuttiin Maximessa monta tuntia ja nautittiin sen kattavista alku- ja jälkiruokapöydistä. Muut otti väliin vielä pääruoan à la cartesta, mä taas olin niin täynnä jo alkupalojen jälkeen et hyppäsin suoraan jälkkäriin, haha! Huippu hyvä illallinen ja muutenkin hauska ilta, käytiin myös tanssimassa ja kiertelemässä muuallakin laivassa. Aika hiljanen viikonloppu oli itse asiassa, paitsi samalle risteilylle sattu just joku salkkareiden virkistäytymis reissu eli siellä oli varmaan puolet niistä näyttelijöistä :D

Sunnuntai-aamu <3 Se lähti käytiin auringonnousulla ja jatkui samoissa maisemissa aamiaispöydästä käsin. Toi Maximen meriaamiainen on oikeesti niin laaja, et siellä ruokaa hakiessa tulee ihan kamala valinnan vaikeus :D Pöytään tuodut kahvit ja kuohuviinit siihen kylkeen, noin alkanut päivä ei vaan voi mennä pieleen!

Aamiaisen jälkeen lähdettiin katselemaan Tukholman keskustaa ja ihan ekana suunnattiin Hollisterille. Me mentiin sinne vähän ennen sen kaupan avaamista (ei tiedetty et se aukeaa vasta sillon), mut onneks mentiinkin! Porukka odotteli sen kaupan ulkopuolella ja sen eteen tehtiin kaikista odottelelijoista kunnon jono, ihan kun me oltais jonotettu jollekkin loppuunmyydylle keikalle :D Me oltiin siinä ihan jonon alkupäässä joten päästiin heti shoppailemaan, ulkopuolella se jono vaan kasvoi. Kyseessä oli siis ihan tavallinen sunnuntai ilman mitään erikoistarjouksia, miettikää kun meidänki pitäis jonottaa sunnuntai-aamuna johonkin H&M:ään!!

Kaiken tän Hollister hässäkän jälkeen kierreltiin vielä pari kauppaa Gallerissa ja lähettiin sitten kävelemään vähän kauemmas näistä ostoskeskuksista. Aurinko paistoi ja kaduille oli tullu jo kaikenlaisia joulujuttuja (kuulostaa vähän ristiriitaiselta), mutta oli ihana vaan kävellä eteenpäin kun kaikkialla oli niin kauniin näköstä.

Toisen illan ohjelma oli oikeestaan aika sama kun ensimmäisenkin, käytiin syömässä ja nautittiin vaan hyvästä seurasta. Laivaankin oli tullu jo jouluvalot ja buffasta löyty myös joulukinkkua, toisaalta mitäpä sieltä ei löytyis.. Mä kuitenkin keskityin enemmän mereneläviin ja kaikkien uusien makujen maisteluun, namnam!
Mulla tulee loppuviikosta täydet 20v täyteen, joten juhlistettiin samalla myös vähän niitä :)

Eilen taivaalta näkyi täysi kuu, kateltiin sitä ja saariston taloja (tai oikeestaan niiden valoja) hytin parvekkeelta. Se oli lasitettu ja siitä sai kivasti ikkunan auki, oli ihan erilaista nauttia maisemista siellä kun siellä jäätävällä kannella!

Tosi onnistunut reissu ja nyt on taas meikkivarastot hetkeks täytetty, toivottavasti teilläkin oli kiva viikonloppu <3

Likes

Comments

Johanna,
Hahah ihana 😃 Joo mäkin ihan mielelläni kävisin ja kirjottelisin niistä!
www.blogger.com/profile/094266428730348888
Opiskelen ammattikorkeakoulussa ja tän blogin lisäks oon töissä vaatekaupassa 😊 Opiskelua ja töitä ja bloggaamista ja kavereita ja treenailua!
Johanna,
Kiitos anonyymi 😊 Mikäs mun salaisuus nyt olis.. 😃 No ehkä just ne kameran säädöt pitää olla just oikeenlaiset tiettyyn valoon, jos ne on pielessä niin sit tulee kyllä sellaista jälkeäkin siitä!
www.blogger.com/profile/094266428730348888
Cocovi on valmistaja eli esim Lifestä ja Cocovin nettisivuilta voi ostaa ja tilata 😊
Ansku,
Kauniita kuvia, todella. Kuvissa on tietty "rauhallisuus" jota ei usein näe risteilykuvissa 😃